На даний момент, не дивлячись на велику популярність і величезну кількість Apple-пристроїв в Світі, значний відсоток користувачів не мають знаннями про технології зберігання даних.
Велика частина Apple-аудиторії, що не налаштовує резервне копіювання і не має в своєму розпорядженні необхідними знаннями про успішну роботу і функціональні особливості хмарного сховища iCloud.
Всім новим користувачам, компанія Apple виділяє безкоштовно 5Гб обсягу хмарного сховища. Для того, щоб збільшити обсяг виділеної пам'яті в хмарному сховищі, необхідно налаштувати платну підписку. Після чого, з карти-рахунки, кожен місяць буде списуватися певна сума коштів.
Якщо ви вперше дізналися про існування хмарного сховища, читаючи цю статтю, тоді перейшовши за посиланням https://support.apple.com/ru-ru/HT201238 ви можете ознайомитися зі свіжими тарифами на сайті Apple.
Відновлення даних і перепайка комплекту мікросхем на іншу плату необхідні в тому випадку, коли плата пристрої iPhone пошкоджена, телефон не включається і на ньому була важлива інформація для клієнта, до якої потрібно отримати доступ.
Подібні випадки, не рідкість в "сервісній" практиці, це можуть бути: фото народження дитини, весілля та інші важливі дані.
Якщо у пристрої має бути налаштована синхронізація в хмарне сховище, то відновити дані власник пристрою Apple, може самостійно, просто перейшовши в iCloud з браузера ноутбука або іншого гаджета. Для цього буде потрібно здійснити вхід, використовуючи персональні дані, а саме: адреса електронної пошти iCloud і пароль. Після чого користувач отримає з системи всю раніше зарезервовану інформацію.
Якщо ж підписки на платне зберігання в iCloud у замовника немає, але налаштована синхронізація, він може самостійно отримати доступ тільки до обсягу в 5 Гб, які Apple надає безкоштовно. Там може бути лише незначна частина інформації, що цікавить.
Якщо резервне копіювання не було налаштоване, то відновлення даних може знадобитися в наступних випадках:
- Серйозне механічне пошкодження материнської плати пристрою в результаті удару, деформації, перенапруги.
- Плату намагалися ремонтувати в неквалифицированном сервісі і її привели в стан, коли ремонт неможливий, або займе дуже багато часу, без гарантії результату.
- Телефон впав з 5 поверху, а там є важливі фотографії (з весілля, народження дитини, і т.д.), смски, листування, контакти, відеозапису, яких ніде більше немає.
-Телефон впав в колодязь, море, киплячу каструлю, під машину (потрібне підкреслити) і в ньому залишилися фотографії, яких більше ніде немає, або контакти важливих людей, які "ніде не записані".
На материнських платах iPhone, більшість важливих вузлів залиті клеєм-компаундом (заводський стандарт), який повинен перешкоджати попаданню вологи під контакти мікросхем і виконує функцію герметика. Приклад можна побачити на фотографії нижче, на прикладі плати iPhone 6.
Компаунд, крім корисних властивостей володіє і негативними, тому при його використанні ремонтопридатність пристрою зменшується, потрібно більш точне обладнання і акуратна робота майстра з його очищення.
При надмірному нагріванні плати, з-під клею-компаунда, ефектом терморозширений видавлює олов'яні кульки. Подібний процес, обумовлений переходом олова в процесі нагрівання, в інший агрегатний стан - рідке, як наслідок збільшення в обсязі.
Після роботи некваліфікованих фахівців, доводиться виконувати подвійну роботу, а саме в тих місцях, де повинен бути електричний контакт, він відсутній.
На залитому компаундом ділянці, і "перегрітої" платі, дуже важко знайти несправність, оскільки обрив контактів присутній майже повсюдно на додаток до всього, велика кількість короткозамкнутих місць.
Якщо плата пошкоджена, то є шанс виконати відновлення даних, за умови, що мікросхеми на ній залишилися цілими.
Раніше, в зв'язку з проблемами, створеними наявністю компаунда і технологічної конструкцією пристрою для відновлення даних потрібно 3 плати:
1. Плата-Пацієнт (та, з якої відновлюємо дані)
2. Плата-Донор (та, на яку перепоювати мікросхеми, як правило, використовується плата заблокована, оскільки вона дешевше і доступніше в продажу.
3. Плата-Акцептор - повністю робоча плата, ідентична "Пацієнту", що не піддавалася раніше ремонтів, на неї переносилася важлива інформація.
Після чого, повністю робочий телефон з усіма даними видавався щасливим замовнику.
Такий підхід, був потрібен тому, що під час пересадки на заблоковану плату пристрій хоч і запускалося дозволяючи зробити резервну копію, проте, працювало нестабільно. Процес копіювання інформації міг зірватися і потрібно було заново повторювати процедуру перепайки. У деяких випадках, в зв'язку з "неякісною" пайкою процесора, не працювали вторинні функції, такі як: камера, звук, GSM мережу, не визначалась сім-карта).
В даний час, наш сервісний центр Qservice, використовує технології та обладнання, що дозволяють "пересадити" мікросхеми на плату Донор (2) і зберегти повну працездатність пристрою СТАБІЛЬНО, тому для відновлення необхідні всього 2 плати (Плата-Пацієнт (1) і Плата-Донор (2)).
Технологія зберігання даних в пристрої жорстко регламентована на програмному та апаратному рівні.
Для того, щоб пристрій запустилось необхідна обов'язкова наявність ряду мікросхем з одного пристрою (родинних, що містять дані один одного).
Якщо, наприклад, перепаять тільки флеш-пам'ять (де і знаходяться фотографії, відео, ігри, музика, контакти) на іншу плату - вона не включиться.
"Прошивка" такої плати буде неможлива. Якщо все таки прошити такий пристрій, програма "флешер" і улюблена всемі- iTunes, відмовиться прошивати-відновлювати пристрій, пославшись на помилку невідповідності пам'яті і процесора).
Окремо отпаять і віднімати вміст пам'яті теж не вийде. Оскільки, інформація містить там - зашифрована і для декодування необхідний "рідний" процесор і його пам'ять.
За цим принципом, також здійснюється прив'язка до облікового запису iCloud, яку ніхто зламати "не може".
Далі із заблокованої плати знімається група мікросхем, що відповідає за iCloud (айклауд) і призначені для користувача дані, а на їх місце припаивается комплект Замовника. Після чого заблокована плата включається з усіма даними клієнта, до яких є доступ і які можна зберегти.
Для оцінки можливості відновлення даних потрібно, щоб ви принесли свій пристрій на діагностику в сервісний центр Q-Service. Після діагностики, інженер сервісного центру зробить висновок, чи є можливість відновити дані.
Замовнику, необхідно знати персональні дані, необхідні для входу в обліковий запис iCloud. На певному етапі вони будуть потрібні для відновлення даних.
Потрібно пам'ятати пароль розблокування екрану пристрою, якщо він встановлений.
Інженери сервісного центру Q-Service можуть провести ремонт і відновлення даних будь-якої складності, якісно і з гарантією результату!
Пристрої | Вартість | Замовити ремонт |
---|